IZRADA VIZUALNOG IDENTITETA
Vizualni identitet čine boje, fontovi, stil vizuala, fotografija, videa i mnogi drugi grafički elementi. Važno je da budite vizualno prepoznatljivi i dosljedni.
što uključuje?
Pročitajte što sve uključuje izrada vizualnog identiteta.
izrada logotipa
Logotip je kombinacija slova i grafičkih znakova kojima je ispisano ime tvrtke ili proizvoda. Logotip kao prepoznatljivi element vizualne prezentacije treba odražavati vrijednosti kojeg OPG zagovara.
izrada dizajna za etikete
etikete je ruho vašeg proizvoda i zajedno s proizvodom čini cjelinu. Etiketa treba biti usklađena s vašim vizualnim identitetom po kojem ste prepoznatljivi.
izrada digitalnih vizuala
Vizuali na društvenim mrežama, web stranici ili web shopu trebaju biti usklađeni s vizualnim identitetom. Vizualni identitet svoj puni sjaj dobiva razradom u digitalnim vizualima.
U KOJEM SMJERU TREBA RAZMIŠLJATI KAD SE PROMIŠLJA O ODABIRU DIZAJNA AMBALAŽE I ETIKETAMA NA AMBALAŽI?
∼
Treba koristiti funkcionalnu ambalažu proizvoda koja će pobuditi interes kupaca i pritom lijepo izgledati.
∼
Treba obratiti pozornost na dizajn etikete jer etiketa može i najjednostavniju ambalažu učiniti genijalnom.
∼
Treba imati na umu da su kupci osviješteni te da ambalažu žele ponovno koristiti kad potroše proizvod.
∼
Treba izbjegavati plastičnu ambalažu i okrenuti se onoj koja je staklena ili biorazgradiva.
∼
Treba izbjegavati upotrebu ljepila posebno onih koja se teško skidaju s ambalaže.
∼
Treba poticati kupce na uporabu biorazgradive, ekološke ili kompostabilne ambalaže.
Vizualni identitet treba biti dosljedan na web stranici, društvenim mrežama i na dizajnu etiketa.

PODIGNITE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA VIŠU RAZINU
ZATRAŽITE NEOBAVEZNU PONUDU
Pošaljite nam upit o tome koju uslugu želite, a mi ćemo vam objasniti sve u vezi narudžbe, cijena i izrade promotivnih fotografija i videa.