G-4DX5RSQ42Q G-4DX5RSQ42Q

IZRADA VIZUALNOG IDENTITETA

 

Vizualni identitet čine boje, fontovi, stil vizuala, fotografija, videa i mnogi drugi grafički elementi. Važno je da budite vizualno prepoznatljivi i dosljedni.

što uključuje?

Pročitajte što sve uključuje izrada vizualnog identiteta.

C

izrada logotipa

Logotip je kombinacija slova i grafičkih znakova kojima je ispisano ime tvrtke ili proizvoda. Logotip kao prepoznatljivi element vizualne prezentacije treba odražavati vrijednosti kojeg OPG zagovara.

 

C

izrada dizajna za etikete

etikete je ruho vašeg proizvoda i zajedno s proizvodom čini cjelinu. Etiketa treba biti usklađena s vašim vizualnim identitetom po kojem ste prepoznatljivi.

C

izrada digitalnih vizuala

Vizuali na društvenim mrežama, web stranici ili web shopu trebaju biti usklađeni s vizualnim identitetom. Vizualni identitet svoj puni sjaj dobiva razradom u digitalnim vizualima.

U KOJEM SMJERU TREBA RAZMIŠLJATI KAD SE PROMIŠLJA O ODABIRU DIZAJNA AMBALAŽE I ETIKETAMA NA AMBALAŽI?

 Treba koristiti funkcionalnu ambalažu proizvoda koja će pobuditi interes kupaca i pritom lijepo izgledati.

Treba obratiti pozornost na dizajn etikete jer etiketa može i najjednostavniju ambalažu učiniti genijalnom.

Treba imati na umu da su kupci osviješteni te da ambalažu žele ponovno koristiti kad potroše proizvod.

 Treba izbjegavati plastičnu ambalažu i okrenuti se onoj koja je staklena ili biorazgradiva.

 Treba izbjegavati upotrebu ljepila posebno onih koja se teško skidaju s ambalaže.

 Treba poticati kupce na uporabu biorazgradive, ekološke ili kompostabilne ambalaže.

 

Vizualni identitet treba biti dosljedan na web stranici, društvenim mrežama i na dizajnu etiketa.

PODIGNITE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA VIŠU RAZINU

ZATRAŽITE NEOBAVEZNU PONUDU

Pošaljite nam upit o tome koju uslugu želite, a mi ćemo vam objasniti sve u vezi narudžbe, cijena i izrade promotivnih fotografija i videa.


  • Molimo označite drvo
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.